Klacht: Verkeerd gesorteerd

op 11 januari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket is verkeerd gesorteerd en heb nog steeds geen mail of iets binnengekregen wanneer ik mijn pakket binnen kan verwachten en hoelaat?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik weet wanneer mijn pakket wordt geleverd en hoelaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 januari 2017 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kevserozmen,

Ten eerste mijn oprecht excuses voor het ongemak dat u ervaart.

Helaas komt een sorteerfout soms voor. Dit is een technische overmacht waar wij helaas geen invloed op hebben. Een sorteerfout is normaal gesproken binnen 48uur opgelost. Ik ga er dan ook vanuit dat uw zending morgen opnieuw wordt aangeboden bij u. Houdt hiervoor de track en trace in de gaten. Mocht u morgen ochtend nog geen verandering op de track en trace zien wilt u dan een mail sturen naar webcare_parcel@dhl.com ovv ref. 574993.

Met vriendelijke groet,
Carola
DHL Parcel klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kevserozmen