Klacht: vandaag troffen wij niemand thuis

op 10 januari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb vandaag twee van dit soort briefjes in mijn brievenbus gehad die beide niet helemaal zijn ingevuld (informatie ontbreekt). dit is nu al meerdere malen gebeurd.

Gewenste Oplossing:

zorg er voor dat de bezorgen de briefjes juist invullen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat het kaartje niet volledig is ingevuld. Zo is het voor u natuurlijk niet duidelijk waar het pakket is afgeleverd. Er is direct een melding van gemaakt dat het kaartje niet juist is ingevuld. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 januari 2017 om 14:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door tom19