Klacht: Pakket niet geleverd

op 10 januari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrachtbrief 3322354696 zou vandaag tussen 18:00 en 21:00 afgeleverd worden. Heb het pakket helaas niet ontvangen maar de track and trace van DHL geeft tot mijn grote verbazing aan dat het pakket is afgeleverd en dat er is getekend voor ontvangst. Ik heb geen bezorger gezien, geen pakket ontvangen en nergens voor getekend. Is het pakket zonder mijn weten ergens anders afgeleverd? Is er een fout gemaakt door een bezorger?

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag alsnog mijn pakketje ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 januari 2017 om 15:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nico,

Helaas kan ik u niet verder helpen hierbij, ik heb namelijk geen inzicht in deze zending. Uw zending is niet via DHL Parcel verstuurd, maar via DHL Express, dit is een gescheiden netwerk. U kunt het beste even bij hen navraag doen, zij zijn bereikbaar op 088 0552 000.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door NicoZoutenbier