Klacht: Pakket niet bezorgd.

op 11 januari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket van Scapino zou op maandagmiddag om 15.38 uur zijn bezorgd. Dus niet, geen pakket ontvangen heel de middag was er iemand thuis. Ook geen briefje in de bus. Contact gehad met Dhl, verwijst je weer door met Scapino. Neem aan dat een medewerkster toch kan zien wie de route rijd en contact opneemt met de bezorger. Nu wordt je alle kanten opgestuurd.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket als nog bezorgd wordt. Ook gesprek aan gaan met bezorger.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 januari 2017 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad afgeleverd. U geeft aan dat u het niet heeft ontvangen. Graag willen wij dit verder onderzoeken. Echter zijn de afspraken met de afzender dat wanneer er een probleem is met uw zending de opdrachtgever van DHL, in deze de afzender de gene is die ons toestemming kan geven om dit voor u te gaan onderzoeken. Zodra de afzender het onderzoek heeft gestart gaan we dit verder voor u onderzoeken.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Benzie