Klacht: geen bewijs gekregen door storing

op 11 januari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer, mevrouw,

29 december heb ik bij het volgende servicepoint, de Pitstop supermarkt in Den Haag, een pakket aangeleverd om deze retour te zenden naar Klingel in Capelle a/d IJssel.
Heb mijn e-mail adres achter moeten laten en zal dan bewijs per mail gestuurd krijgen.
Door vakantie is dit erbij ingeschoten om dit te controleren, maar tot op heden nog niets mogen ontvangen. Ben uiteraard bij de winkel langs gegaan maar deze was steeds gesloten.
Dus nu heb ik betaald voor iets wat retour is gegaan om verder geen problemen met de leverancier te krijgen.
Graag verneem ik van u wat nu verder.

Als het pakket wel retour is gegaan en alsnog hiervoor de bevestiging mogen ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 11 januari 2017 om 13:11 geantwoord

Beste John Kloos,

Als eerste mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaart omtrent het retourzenden van uw zending.

Het is zeker niet de bedoeling dat u de mail niet zou ontvangen.
Als het goed is heeft u vanuit klingel een mail gekregen, met daarin het retourlabel. Wilt u de barcode van het retourlabel sturen naar webcare_parcel@dhl.com o.v.v. ref. 574658. Daarmee kunnen wij voor u nagaan of u de zending correct retour heeft gestuurd en dit dan ook via de mail voor u bevestigen.

Hopelijk heeft u hier voldoende aan.

Carola
DHL Parcel klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door john kloos