Klacht: bezorging pakketten

op 10 januari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb vorige week 2 bestellingen gedaan en normaal gesproken als ik niet thuis ben, worden pakketjes of bij de buren bezorgd of bij een DHL servicepunt. Nu kom ik vanavond 9 januari thuis en heb een briefje in de bus dat de pakketjes op 7 januari ter waarde van 90 euro bij de voordeur zijn gelegd??? Welke pakketjes want ik heb ze niet!! Vind dit een slechte gang van zaken! Ben benieuwd hoe DHL dit op gaat lossen.

Ben pas tevreden als ik de 90 euro vergoed krijg, want ik ga ervan uit als ik iets bestel dat het op de juiste manier bezorgd wordt.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 10 januari 2017 om 15:04 geantwoord

Goedemiddag,

Uiteraard is het niet de bedoeling dat pakketten onbeheerd bij de voordeur worden achtergelaten, mijn excuses dat dit is voorgevallen. U geeft aan dat de pakketten niet meer bij de voordeur lagen en u dus niks heeft ontvangen, ik wil u adviseren om dit bij de afzender te melden, zij kunnen een onderzoek starten en indien dit onderzoek geen positief resultaat heeft, kunnen zij een claim bij ons indienen en u bij de afzender. Ik ga hier meteen melding van maken, nogmaals excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne