Klacht: bezorging pakketten

op 10 januari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vorige week 2 bestellingen gedaan en normaal gesproken als ik niet thuis ben, worden pakketjes of bij de buren bezorgd of bij een DHL servicepunt. Nu kom ik vanavond 9 januari thuis en heb een briefje in de bus dat de pakketjes op 7 januari ter waarde van 90 euro bij de voordeur zijn gelegd??? Welke pakketjes want ik heb ze niet!! Vind dit een slechte gang van zaken! Ben benieuwd hoe DHL dit op gaat lossen.

Gewenste Oplossing:

Ben pas tevreden als ik de 90 euro vergoed krijg, want ik ga ervan uit als ik iets bestel dat het op de juiste manier bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 januari 2017 om 15:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Uiteraard is het niet de bedoeling dat pakketten onbeheerd bij de voordeur worden achtergelaten, mijn excuses dat dit is voorgevallen. U geeft aan dat de pakketten niet meer bij de voordeur lagen en u dus niks heeft ontvangen, ik wil u adviseren om dit bij de afzender te melden, zij kunnen een onderzoek starten en indien dit onderzoek geen positief resultaat heeft, kunnen zij een claim bij ons indienen en u bij de afzender. Ik ga hier meteen melding van maken, nogmaals excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ienies35