Klacht: 2 weken wachten op pakketje

op 10 januari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 28 december een artikel besteld uit de Lidl webshop.Dit zou door DHL worden bezorgd.Afgelopen woensdag telefonisch contact gehad met zowel Lidl als DHL: geen pakketje.Vrijdag weer gebeld:weer geen pakketje.Via track &trace bleek zaterdag dat NA mijn2e telefoontje het pakketje ineens was aangemeld.Wegens “tijdelijke overmacht”kon het niet worden bezorgd.Vanochtend bleek het pakketje “spontaan”op de lijst van de bezorger te staan:bezorgmoment tussen 9 en 15.00.Wederom GEEN PAKKETJE!!DHL heeft blijkbaar lak aan zijn klanten.

Gewenste Oplossing:

Wordt lastig om tevreden te worden over een onbetrouwbaar bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van DHL

4 maanden geleden - .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 januari 2017 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nic,

Vervelend om te vernemen dat u zo lang op uw pakket heeft moeten wachten. Ik kijk dit graag na om er melding van te maken, helaas heb ik de zending op uw adres niet kunnen vinden. Kunt u mij het traceernummer doorgeven? Dit mag hier in een reactie of per e-mail naar webcare_parcel@dhl.com o.v.v. 574440.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Nic65