Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

97% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 3 van 10 Koeriersbedrijven en post

97%
150 stemmen
150

Tijdslijn

Pakket is kwijt

Klacht van op 15 februari 2010 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omschrijving klachtDe chauffeur heeft gezegd dat er iemand waarschijnelijk van mijn buren had getekend, volgens hem een Turkse vrouw....... met een vage handtekening. Erg vreemd allemaal.... Ik heb niets ontvangenGewenste oplossingIk wil mijn pakket ontvangen! Lees meer

pakketje niet afgeleverd

Klacht van op 06 februari 2010 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omschrijving klachtdinsdag bestelling geplaatst,woe niet aangekomen,dond. door iemand waarschijnlijk getekent volgens track&trace,vrijdags (smorgens in auto,smiddags te horen gekregen dat het gisteren toch afgeleverd was,toen te horen gekregen na 5x te bellen dat het in terminal lag en waarschijnlijk nu maandag... Lees meer

afschuifsysteem

Klacht van op 07 januari 2010 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omschrijving klachtEr is een pakket voor mij verzonden vanuit belgie. Taxipost in belgie heeft het overgedragen aan Selektvracht en die zijn het kwijt geraakt. Nu moet ik Taxipost inschakelen zodat zij een aanvraag tot onderzoek kunnen indienen bij Selektvracht. Is toch... Lees meer

pakket

Klacht van op 28 december 2009 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omschrijving klacht is 9-12-09 uit Duitsland verstuurd naar Ballum Ameland maar is niet aangekomen Waar is het en wanneer kan het hier zijn Gewenste oplossing wij zijn niet tevreden, we hebben niets gekregen terwijl er € 17.-- voor betaald is om het goed te... Lees meer