Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 3 van 11 Koeriersbedrijven en post

99%
2082 klachten gemeld
9 openstaande klachten
10 klachten in behandeling
2063 klachten opgelost
3.2 /10
937 stemmen
937

Tijdslijn

Pakketje is sinds 09-08-2013 onderweg. Kreeg eerst de status wordt 13-08-2013 aangeboden. 's avonds krijgt het de status kan niet geleverd worden. Pakket vertraagt. Uiteraard 14-8 contact gezocht. 3 telefoontjes met tegengestelde antwoorden en uiteindelijke toezegging de morgen wordt deze... Lees meer

DHL Pakketje niet ontvangen

Klacht van op 10 augustus 2013 over DHL in de categorie klachtmelden, Koeriersbedrijven en post

----- Original Message ----- From: "Sproetje via Marktplaats" To: Sent: Tuesday, August 06, 2013 9:50 PM Subject: Re: Reactie: Autootje Brum Hallo Hans, Meteen even nagekeken Dit zijn de gegevens; Barcode: 3SDFY949334975 Gegevens pakket: Formaat: regular "Extra Zeker" : nee E-mail: EMAIL Bezorgadres JHA Rongen Prinses Irenestraat 41 5961CP HORST Naar Huisadres En ik heb een... Lees meer

30 juli jl. plaatsten wij een bestelling bij ECI. 31 juli ontvingen wij per email een bevestiging dat het pakket was verzonden. 1 augustus lag er een kaartje in de bus van Selektvracht dat zij aan de deur waren geweest,... Lees meer