Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 4 van 12 Koeriersbedrijven en post

99%
1597 klachten gemeld
6 openstaande klachten
8 klachten in behandeling
1583 klachten opgelost
3.1 /10
589 stemmen
589

Tijdslijn

Pakketje is op 24/4/2012 verzonden. Op 26/04/2012 aangeboden aan geadresseerde, was niet thuis. Zou op 27/04/2012 opnieuw aangeboden worden bij geadresseerde, is niet gedaan maar teruggegaan naar het sorteercentrum. Vandaar weer retour gegaan naar verzender. Anderhalve maand lang contacten met... Lees meer

Pakketje is op 24/4/2012 verzonden. Op 26/04/2012 aangeboden aan geadresseerde, was niet thuis. Zou op 27/04/2012 opnieuw aangeboden worden bij geadresseerde, is niet gedaan maar teruggegaan naar het sorteercentrum. Vandaar weer retour gegaan naar verzender. Anderhalve maand lang contacten met... Lees meer