Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 3 van 11 Koeriersbedrijven en post

99%
2250 klachten gemeld
7 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
2241 klachten opgelost
3.2 /10
1367 stemmen
1367

Tijdslijn

Pakket kwijt

Klacht van op 19 mei 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dhl zegt pakket afgeleverd te hebben bij dhl punt .Wat blijkt niet afgeleverd 4x gebeld met dhl tja die weten t ook niet.Advies belt u omoda maar waar u besteld heeft gedaan die gaan ern onderzoek instellen Sorry hoor maar... Lees meer

Woensdag zou een pakket bezorgd worden. We waren thuis maar vonden (laat) een niet thuis kaartje in de bus. Donderdag deel niet thuis en kaartje: Niet thuis: opnieuw vrijdag 14:00 - 18:00. Ok Prima, maar vandaag heel de middag thuis gebleven,... Lees meer

We hebben onder andere een tafel besteld bij de lidl. Hiervoor moesten wij 25 euro extra betalen omdat het een groot product is. Eerst zou het donderdag 17 mei bezorgd worden kon de hele dag zijn. Omdat we er een... Lees meer