Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 3 van 11 Koeriersbedrijven en post

99%
1931 klachten gemeld
1 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
1927 klachten opgelost
3.2 /10
842 stemmen
842

Tijdslijn

ik heb ge beld met de klanten service van dhl en uitgelegd dat mijn pakket nog steeds op sorteer staat.en idd daar staat hij nog steeds en word ook niet verder gestuurd totdat de afzender een onderzoek insteld.ik heb uitgelegd... Lees meer

Pakket laten leveren bij de boekwinkel in de omgeving, omdat ik zelf weinig thuis ben. De gewenste leverdatum (13 november 2017) geeft de DHL track en trace code aan dat zij het pakket geleverd hebben op het adres wat ik... Lees meer

Onduidelijkheid over zending en afhandeling klacht

Klacht van op 22 november 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Betreft: JVGL0604912600000134 Dinsdagmiddag 14-11-2017 zou het pakket, een cadeau voor mijn partner, volgens track & trace afgeleverd worden. Prima, mijn zoons zouden dan thuis zijn. Echter, in de loop van de middag kwam op t&t side de melding dat pakket verkeerd... Lees meer

Voor de pakketten van de Grote Clubactie moest worden getekend bij ontvangst, vanwege de aanwezigheid van loten. De 1ste keer is het pakket zo in de handen gedrukt van mijn vriend. Het 2de en 3de pakketje pasten in de brievenbus... Lees meer