Klacht: Deurwaarders betalen of leeghalen

op 26 mei 2015 over RTL 5 in de categorie Omroepen

Beste heer / mevrouw,

Ik vind uw programma puur leedvermaak en ik als ik het programma bekijk heb ik het idee dat RTL de mensen niet helpt. Ik begrijp best dat vele mensen door eigen schuld in de problemen zijn gekomen en erger hadden kunnen voorkomen door adequater te reageren. Toch heb ik medelijden met de meeste mensen (die ziek zijn, hun bsn verloren zijn omdat ze dood zijn verklaard e.d) en het zou RTL sieren als ze deze mensen minimaal professionele hulp aanbieden. Hulp om om te gaan met de situatie en om deze mensen weer enig perspectief te bieden. Ik hoop dat jullie dit ook doen en dat ik het volledig mis heb. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je als zendermanager trots bent op een programma met enkel deze vorm van leedvermaak.
Ik hoop niet dat ik het antwoord krijg dat u enkel de deurwaarder volgt en er verder ook niks aan kan doen. Dat is te makkelijk.

Professionele hulp. Daarmee bedoel ik niet het afkopen, van de schulden, maar enkel de begeleiding.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 5

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 5 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frankensteen