Klacht: centerparcs

op 11 mei 2010 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Post wordt bij geregeld te laat bezorgt. Brief centerparcs gedateerd 23 april word pas 7 mei bezorgt. Zat aanbieding in om ons verblijf van 3 tm 7 mei met een weekend te verlengen voor heel redelijke prijs. Konden wij nu geen gebruik van maken. Maar ook ons maandblad trekker en werktuig was deze maand weer 2 weken te laat bezorgd. En dat was ook niet de eerste keer.
Tevens ontvangen wij vaak post welke niet voor ons bestemd is.

Gewenste oplossing

Een snellere bezorging in de toekomst zodat wij optijd kunnen reageren op eventuele aanbiedingen.

Sandd

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Mol,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Aangezien het een oud incident is gaan we er vanuit dat het incident is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, wilt u dan zo vriendelijk zijn ons dit te melden via klantenservice@sandd.nl.

Wij danken u bij voorbaat voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Sandd bv
Afdeling Sales

Bericht van van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mol