Klacht: 20 mb internet

op 26 mei 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

ik heb in oktober na telefonische benadering door canal digitaal een 20mb internet en bellen abonnement afgesloten.
op 4 november keurig bericht gekregen dat de daad werkelijke dienst op 29 november werdt geactiveerd ,op 29 november heb ik de modem aangesloten en wat bleek geen 20 mb internet maar maar 8 mb,nieuwsgroepen worden niet ondersteund, geen e-mail en de telefoon deed het ook niet.hierover gebeld en pas toen bleek dat ze me niet konden leveren wat me was verkocht.hierop heb ik te kennen gegeven het abonnement weer te beeindigen.dit was binnen de termijn van 7 dagen.maar nu stelt canal digitaal dat die termijn vanaf 4 november inging ik had dus al op 11 november moeten opzeggen,maar toen ging ik er nog vanuit dat ik supersnel internet en goedkoop bellen kreeg ze houden me dus aan het contract en je kan bellen wat je wil maar alles en iedereen werkt daar langs elkaar heen .op aangetekende briefen wordt niet gereageerd,uit frustratie ook mijn familiepakket opgezegd in januarie ,in februarie is deze dienst ook door hun beeindigt.want we hadden geen rechten meer voor de zenders.maar groot was mijn verbazing toen ik eind februarie bericht kreeg dat mijn familie pakket pas in 2013 kon worden opgezegt.en er gewoon geld van mijn rekening werdt afgeschrevenlet op we waren (en zijn tot op de dag van vandaag) nog steeds afgesloten van het familiepakket hierop heb ik het geld terug laten storten door de bank.en maar weer contact gezocht met canal maar zonder resultaat ze doen niks alleen maar roepen dat je moet betalen we zijn nu zover dat er een incassoburo wordt ingeschakelt en wij zelf erover denkenb om juridische hulp in te schakelen

bevestiging dat mijn internet en bellen contract is beeindigt en kwijtschelding van de kosten voorts vorder ik nog 130 euro voor de mobiele telefonie kosten voor de tijd dat ik geen gebruik van hun telefonie dienst kon maken

Canaldigitaal

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Webcare Team CanalDigitaal

Bericht van van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 04 december 2013 om 23:22 geantwoord

er is helemaal niks opgelost ze hebben een jaar lang niks met mijn klacht gedaan en nu sluiten ze deze omdat het al een jaar geleden is .tot 3 maanden terug kreeg ik nog vorderingen van het incassobureau van canaldigitaal nou ja had ook niet verwacht dat ze zouden toegeven dat ze een fout hebben gemaakt. voor mij is het einde verhaal

Bericht van van Klacht.nl

7 maanden geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door swalker34