Klachten over Canaldigitaal

CanalDigitaal is een aanbieder van digitale televisie, internet en bellen. CanalDigitaal heeft meer dan 300 zenders en ruim 50 HD-zenders waaronder film... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 7 Alles-in-1

98%
61 klachten gemeld
0 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
60 klachten opgelost
4.1 /10
227 stemmen
227

Tijdslijn

Ik ben er achter gekomen dat er onterecht voor een abonnee geld van mijn rekening nummer wordt afgeschreven terwijl ik geen abonnee ben. (wel geweest maar met een ander klant nummer) Ik heb alle bewijzen opgestuurd naar Canal Digitaal en vervolgens... Lees meer

BETALING

Klacht van op 05 maart 2018 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Geachte heer-mevrouw, Hierbij deel ik u mede, dat mijn card al een maand beschadigd is en naar Holland gezonden is en ik wil kver deze periode geen abonnement betalen. Dit is mijn cardnr. 33730114866 Gaarne uw reactie mvg AJWC Polderman Lees meer

Niet nakomen van gemaakte prijsafspraak.

Klacht van op 22 februari 2018 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Een tijd geleden heb ik een klacht ingediend via klacht.nl over Canal Digitaal omdat er ineens een veel hoger bedrag werd afgeschreven door hen. Dit bleek een fout van Canal Digitaal en deze klacht werd goed opgelost door Tim... Lees meer

Heb op 21 augustus een brief ontvangen met een openstaand bedrag incl afsluiting. Op 29 augustus heb ik telefonisch contact gehad met Canaal digitaal en gelijk mijn contract opgezegd, dit kon ook per telefoon en voor de duidelijkheid heb ik... Lees meer

Blijven rekeningen sturen

Klacht van op 17 februari 2018 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

De post van Canaldigitaal blijft maar komen. Ik heb gepoogd om een oplossing te bewerkstelligen maar men is Oost Indisch doof. Moet een abonnement betalen tot mei 2018! Dit (foto) is wat er op HUN site staat aangegeven over mijn abonnement. Wil niet naar... Lees meer

N.a.v. Slechte service Canal Digitaal opzeggen

Klacht van op 08 februari 2018 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

24 januari belden wij Canal Digitaal dat de receiver niet werkte, al met al moesten we 24 uur op nl 1 blijven staan en zou het verholpen zijn. Ondertussen konden we via internet kijken ( wat niet meevalt op een... Lees meer

Canal Digitaal wil contract niet ontbinden

Klacht van op 12 januari 2018 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Men weigert om ons contract te beëindigen omdat we volgens hun een contract hebben die loopt tot 30-09-2019. We gaan nu over op glasvezel en willen graag het contract met Canal Digitaal opzeggen. Lees meer

Wederom onaangekondigde prijsverhoging

Klacht van op 10 januari 2018 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Voor de tweede keer dit jaar vindt er een prijsverhoging plaats. In maart van € 24,45 naar € 25,45 en in december van 25,45 naar € 28,45. En wat me nog het meeste irriteert is dat het iedere keer (ook in... Lees meer