Klacht: opzeggen puzzelmagazine

op 10 november 2016 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Zoals velen door een meisje telefonisch gebeld, of ik intresse had in een magazine,…. ik moest een paar vragen beantwoorden, die ik ook beantwoord heb, maar was zo druk dat ik eigenlijk niet wist waar ik op reageerde. ik kreeg een email ter bevestiging dat er een gratis proef exemplaar onderweg was deze zal 4 November 2016 in de bus liggen, daar zou de beschrijving in staan om op te zeggen, deze heb ik NOOIT mogen ontvangen. In de email stond dat ik tot 18 November 2016 heb om op te zeggen, dit heb ik ook per direct gedaan per email. Ik wil gewoon geen kosten/abonnement hebben, ik ga daar absoluut niet mee accoord, en wil dan ook per direct uit hun bestand. Ik accepteer geen kosten of boetes die hier uit voortvloeien.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Wolf, Uw abonnement is conform uw wens stopgezet. U heeft en zult geen factuur ontvangen zoals met u afgesproken. Wij vinden het heel vervelend, dat het 1e exemplaar niet bij u is aangekomen, wij hebben het echter wel verzonden. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 22 november 2016 om 09:08 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Wolf,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.

Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door F.M. Wolf