Klacht: ongevraagd abbonement

op 22 januari 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Ongevraagd heb ik schijnbaar een abonnement wat ik nooit heb aangevraagd. Nu wel een rekening van 71,68 euro en ook al aanmaning van 6.50.
Maar ik ga niet betalen!!

als ze stoppen met facturen sturen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Kohistani, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 10 februari 2017 om 09:02 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Kohistani,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door kohistani