Klacht: Mijn klacht

op 27 januari 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

3 dagen geleden heb ik een herinnering van Calatus bv met een rekening van 71,68 euro gekregen. voordat had nog nooit iets van hun per post gekregen.

De dag daarna heb ik gelijk gebeld maar het lukte gewoon niet om met die medewerker wie ik aan de lijn had te praten want hij heeft elke keer te telefoon opgehangen.

volgende dag heb ik weer geprobeerd maar deze keer zei de medewerker dat hij moe is en geen zin heeft om met mij te praten en zei als je dit niet betaalt dan zie snel een deurwaarder bij je deur. hij heeft weer de telefoon opgehangen zonder op mijn vragen antwoord te geven. Na half uur heb ik een
e-mail van Calatus bv ontvangen dat ik binnen 4 dagen het bedrag van 71,68 moet betalen anders krijg ik een aanmaning van 6.50 bij.

Ik ben een studen en ik krijg studiefinanciering. Ik kan dit echt niet betalen want van mijn studiefinanciering blijft zelfs eens niet 50 euro over om voor mijn eten te betalen.

Ik weet het echt niet wat ik moet doen.

Eerste keer dat ik iets van hun heb gekregen. En zeker zeer niet tevreden.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Watanyar, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 10 februari 2017 om 09:06 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Watanyar,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door Zala watanyar