Klacht: Kosten voor abonnement waarop niet is ingestemd.

op 01 november 2016 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Ik heb ooit eens een telefoontje gekregen van een vrouw die mij wat vertelde over een gratis proef puzzelmagazine. Een paar weken geleden heb ik een brief thuis gekregen waarop stond dat ik moest betalen voor een halfjaarabonnement, maar ik had helemaal niet daarmee ingestemd en nu willen zij een betaling van 71,68 euro waar ze helemaal geen recht op hebben. Daarom vind ik dat dit bedrag niet hoef te betalen.

Er geen brieven of producten worden gestuurd, ik geen rekeningen ontvang en dat mijn gegevens uit hun bestand wordt gezet.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

4 maanden geleden - Geachte heer Jeilani, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 22 november 2016 om 08:55 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer Jeilani,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door Obeyedpanic12