Klacht: Criminaliteit

op 31 januari 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

I received a magazine I did not order. Immediately put it in orginal packing and sent it back with memo that I do not want this and did not order this.
Now incassobureau Jansen en Jansen are demanding I pay 115.00 euros to them or receive even more penalty and possible more actions against me.
I attempted to contact company but it is permently closed.

The moment I got email from incassobureau was a shock. Now I have to jump through hoops to get it taken care.. And there is the possibility I still have to pay.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

3 maanden geleden - Geachte heer Long, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 10 februari 2017 om 09:09 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer Long,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door C.R.Long