Klacht: betaling en niks heb afgesloten

op 17 februari 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

hoi ik heb een betaling van u dat ik telfoonis af gesproken heb dat ik een abonnement bij jullie afsloot . maar ik heb zelf niks afgesloten en wil ook zeker niet een abonnement ik heb ook nooit iets maar niets ontvangen van jullie en zou ik nu dat bij jullie een abonnenment hebben wil ik die gelijk af melden want dat is zeker niet van mij ik wil dit bedrag ook zeker niet betalen als ik niks heb ontvangen en afgesloten heb dossier nummer is 51620534 rs burema en gaat om een bedrag van 127,43

dat dit perkuut in getrokken word en zeker geen obonnement meer ook heb staan in het bestand van jullie dit is niet normaal hoe deze zaken gedaan worden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

2 maanden geleden - Geachte heer Burema, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 02 maart 2017 om 14:08 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer Burema,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door radja02@Hotmail.com