Klacht: abonnement

op 06 december 2016 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Ongevraagd heb ik schijnbaar een abonnement maar dat is dus niet zo. Zoals wel meer mensen ben ik gebeld voor een gratis proefnummer. Dat is prima maar geen abonnement. Nu wel een rekening van E 71,68 en ook al admin. kosten van E 20,–
Maar ik betaal dus niet!!!

Als Calatus stopt met facturen te sturen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

2 maanden geleden - Geachte heer Hoepel, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 05 januari 2017 om 09:28 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer Hoepel,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door zilver2016