Klachten over Caiway

Caiway is aanbieder van verschillende diensten op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. Deze kabelaar is gespecialiseerd op... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 7 Alles-in-1

99%
186 klachten gemeld
0 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
185 klachten opgelost
4.5 /10
106 stemmen
106

Tijdslijn

Ontevreden

Klacht van op 20 april 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Van af de eerste dag hebben wij het beloofde caiway voordeel niet ervaren De tv start zeer langzaam op en er Komt een vreemd lawaaierige Tussenmelding .bij de installatie hebben wij er al melding van gemaakt. De Monteur heeft... Lees meer

Oplichters

Klacht van op 30 maart 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Extra zender pakket aangevraagd ( Kinderpakket ), pakket is geactiveerd en ontvang bijna alle zenders in het extra pakket, op 1 zender na. Baby TV. Hierop krijg je een foutmelding te zien E48-32. Hierover contact gezocht met Caiway. Van de telefonist... Lees meer

Geen coax, extra betalen

Klacht van op 16 maart 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

In onze nieuwbouwwoning is geen coax beschikbaar. Dit betekend dat je op maximaal twee TV's te kan kijken i.p.v. meer(dere) TV's. Ook is er alleen interactieve TV beschikbaar via glas een gevolg hiervan is dat er verplicht een tweede decoder... Lees meer

Beeld valt steeds uit

Klacht van op 11 maart 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Tijdens de uitzending valt mijn beeld steeds stil. Ik heb hierover vandaag al twee keer gebeld en kreeg als advies om eerst de entone uit te schakelen en als dat niet zou werken om het binnenkomende modem uit te schakelen.... Lees meer