Klachten over Caiway

Caiway is aanbieder van verschillende diensten op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. Deze kabelaar is gespecialiseerd op... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 7 Alles-in-1

98%
190 klachten gemeld
0 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
188 klachten opgelost
4.5 /10
103 stemmen
103

Tijdslijn

multiscreen

Klacht van op 24 maart 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Krijg de volgende fout melding als ik probeer in te loggen met firefox of safari. de webplayer heb ik opnieuw geïnstalleerd dit gaf geen verbetering. het heeft wel op beide browser gewerkt Er is een fout opgetreden Er is een fout... Lees meer

Geen coax, extra betalen

Klacht van op 16 maart 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

In onze nieuwbouwwoning is geen coax beschikbaar. Dit betekend dat je op maximaal twee TV's te kan kijken i.p.v. meer(dere) TV's. Ook is er alleen interactieve TV beschikbaar via glas een gevolg hiervan is dat er verplicht een tweede decoder... Lees meer

Beeld valt steeds uit

Klacht van op 11 maart 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Tijdens de uitzending valt mijn beeld steeds stil. Ik heb hierover vandaag al twee keer gebeld en kreeg als advies om eerst de entone uit te schakelen en als dat niet zou werken om het binnenkomende modem uit te schakelen.... Lees meer

Aansluiting verkeerd

Klacht van op 27 februari 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Vorige week wilde ik de glasvezel activeren maar toen bleek dat ze de lijn van de buurman met die van ons hebben verwisseld. Er zou binnen drie dagen contact opgenomen worden en dan binnen 5 dagen opgelost zijn. Helaas is... Lees meer