Klachten over booking.com

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over booking.com in de categorie Online Reisbureaus. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

Statistieken van booking.com in de categorie Online Reisbureaus

290 klachten gemeld
1.9 /10
380 stemmen
380

Tijdslijn

Mijn naam is Johannus De Ruiter Op 16 juni boek ik het motel Rodeway voor 1 kamer voor twee personen voor 17 juni aankomst en 18 juni vertrek. Bij aankomst waren zij niet op de hoogte van mijn boeking. Zelfs waren ze niet... Lees meer

geen bevestiging gekregen

Klacht van op 17 juni 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

ik heb vanavond een kamer gereserveerd bij hotel Maritim in Gelsenkirchen, Duitsland van 12 -15 juli a.s. en via creditcard bevestigd, maar heb nog steeds geen bevestiging ontvangen op mijn emailadres r.zuidmeer2@upcmail.nl Graag ontvang ik deze alsnog. r.zuidmeer Lees meer

Op een dekbed ( je moest zelf je bed opmaken) zaten faecesvlekken. De televisie was een sneeuwveld, niet te bekijken. Op het terrein stond een gebouw volledig afgespannen met ' opgepast asbest' het dak lag vol oranje doeken om de asbestdeeltjes tegen... Lees meer

misleidende advertentie

Klacht van op 11 juni 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Via booking.com op het verkeerde been gezet. Een bed breakfast geboekt waarvan de info over een gedeelde badkamer met alle andere gasten achterwege wordt gelaten, Wij waren genoodzaakt op de gang te wachten om zo niet als allerlaatste onder... Lees meer

Boeking bij niet-bestaand hotel

Klacht van op 07 juni 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Met een elektrische fiets ging ik op weg naar een via booking.com gedane boeking bin hotel Bitov in een afgelegen dorp Bitov in Tsjechië. Bij aankomst was de accu leeg, maar wat bleek ? Het hotel bestond niet meer. Daar sta je... Lees meer

Slechte ervaring

Klacht van op 06 juni 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij, twee 18 jarige meiden, zijn naar Londen geweest. Hebben meerdere malen een aanvraag gedaan voor late aankomst maar kregen geen antwoord. Dus toen maar gebeld, zoals stond in de bevestiging. Het hotel gesproken en dat zou helemaal goed zijn.... Lees meer

Addar hotel.Jeruzalem

Klacht van op 05 juni 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij verbleven in Jeruzalem in dec.2017. Wij hadden Addar hotel geboekt. Bij aankomst zijn wij direct fotos gaan nemen en hebben onze koffers niet uitgepakt. Onze reisdatum was 24 dec.dus niet gemakkelijk om een ander hotel te vinden. Wij hebben bij... Lees meer