Klachten over booking.com

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over booking.com in de categorie Online Reisbureaus. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

Statistieken van booking.com in de categorie Online Reisbureaus

333 klachten gemeld
1.9 /10
348 stemmen
348

Tijdslijn

niet fijn geholpen

Klacht van op 21 februari 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

drie keer gebeld met booking .com over een vraag over een accommodatie elke keer krijg ik te horen dat ze het appartement niet te pakken krijgen. zelf al als ik belde in overleg met de telefoniste op een bepaalde tijdstip. Maar... Lees meer

Ik heb een appartement geboekt in Rotterdam van 29 december 2018 tot 1 januari 2019 via Booking.com een bevestiging ontvangen van de reservering. Eénzijdig wordt deze zonder reden geannuleerd. Ontvangen mail van Booking.com: Geachte Pieter Vosters, We nemen contact met u op over... Lees meer

een boeker maakt een boeking bij onze accommodatie, betaalt niet vooruit, laat ons weten dat de boeking niet door kan gaan. wanneer de boeker niet ZELF annuleert bij booking.com, blijft de geboekte periode dicht staan en kunnen er dus geen... Lees meer

Geen reserveringsnummer en pincode ontvangen

Klacht van op 14 februari 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Deze brief heb ik op 7-2-2018 naar Booking.com gestuurd. Eind augustus 2017 reserveerde ik bij Booking.com Hotel La Torre SPA & Restaurant te Sauze d’Oulx van 01/01/2018-06/01/2018. Omdat ik hier GEEN bevestiging op kreeg (dus ook geen bevestiginsnummer en geen pincode)... Lees meer

Ik heb via booking.com voor 2 dagen een reservering gedaan in England. Voor ruim 1 maand van te voren. 1 dag later bleek dat een vriend van me ook mee wilde dus besloot de boeking te annuleren en dus een... Lees meer

Dubbele Boeking

Klacht van op 12 februari 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij gaan in het hoogseizoen met kinderen skiën en hebben een appartement geboekt via Booking.com op 4 oktober 2017. We hebben ook direct betaald. We boeken van 10-17 februari 2018 en bellen op 10 februari dat we op 11... Lees meer

Geachte het is voor ons heel belangrijk dat wij onze wagen bij het hotel kunnen parkeren, omdat wij deelnemen aan de fashion week in Parijs en onze locatie op slechts 200 meter van het hotel ligt (wij hebben een collectie kleding,... Lees meer

We kregen vandaag ineens een mail dat onze boeking ineens 2337,44 duurder is geworden. Dat er een fout was gemaakt door het hotel. Terwijl er helemaal geen reden was om aan te nemen dat het een fout was, omdat... Lees meer