Klacht: Blokkade opheffen

op 21 juni 2012 over in de categorie Mobiele Telefonie

Inmiddels is mijn rekening betaald. Maar na een week ben ik nog steeds niet aangesloten. Dus ging vandaag met de klantenservice contact opnemen. Ben gewoon 1 x 40 minuten, 4 x 30 minuten in de wacht gezet. Het doorverbinden naar andere afdeling ging gewoon constant niet goed. Me telefoon bleef door tellen, en na meerdere malen terug gebeld te hebben, gaven ze idd toe dat er iets constant fout ging met de verbinding. Toen heb ik het nr gekregen van de des betrefffende afdeling. Maar ook hier werd niet opgenomen en ik werd er weer uit gegooid. Na 2 uur aan de lijn gehangen te hebben heb ik het opgegeven. Hoe kan dit? Ben al jaren klant bij jullie, en dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Het betreurd mij dat er gewoon niemand heeft kunnen helpen.

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vodafone

2 jaren geleden - Beste sweety-nicole, Je klacht is inmiddels al geruime tijd geleden behandeld. Ik geef daarom deze klacht de status opgelost. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door sweety-nicole