Klacht: Bestelling wieltjesset douchecabine

op 15 februari 2010 over in de categorie Bouwmarkten

Omschrijving klacht

Zo’n vijf weken terug ging een wieltje van onze douchecabine stuk, deze cabine hebben wij 3 jaar terug aangeschaft via de Gamma-vestiging te Waalwijk. Wij hebben ons gemeld bij de Gamma en ze gaven daar aan bij de importeur een set wieltjes te bestellen. Na drie bezoeken aan de genoemde vestiging waren de wieltjes na 4 weken nog steeds niet binnen en de medewerkster kon ons ook niet vertellen wanneer deze er wel zouden zijn. Op ons verzoek hebben we telefonisch contact gehad met de bedrijfsleider van Gamma en ook hij kon ons geen duidelijkheid verschaffen. Op verzoek van Gamma hebben we rechtstreeks (telefonisch en per mail) contact opgenomen met de importeur, echter zonder resultaat. Op onze email wordt niet gereageerd. Voor een gezin met drie kinderen is dit onacceptabel en is het douchen zonder de deuren van de cabine te kunnen sluiten een drama!

Gewenste oplossing

Gamma dient dit binnen 14 dagen op te lossen door:
1. set wieltjes te leveren
2. wanneer dit niet lukt een complete nieuwe douchecabine van vergelijkbare kwaliteit beschikbaar te stellen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ac.brouwers