Klacht: Bestelling wieltjesset douchecabine

op 15 februari 2010 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Omschrijving klacht

Zo’n vijf weken terug ging een wieltje van onze douchecabine stuk, deze cabine hebben wij 3 jaar terug aangeschaft via de Gamma-vestiging te Waalwijk. Wij hebben ons gemeld bij de Gamma en ze gaven daar aan bij de importeur een set wieltjes te bestellen. Na drie bezoeken aan de genoemde vestiging waren de wieltjes na 4 weken nog steeds niet binnen en de medewerkster kon ons ook niet vertellen wanneer deze er wel zouden zijn. Op ons verzoek hebben we telefonisch contact gehad met de bedrijfsleider van Gamma en ook hij kon ons geen duidelijkheid verschaffen. Op verzoek van Gamma hebben we rechtstreeks (telefonisch en per mail) contact opgenomen met de importeur, echter zonder resultaat. Op onze email wordt niet gereageerd. Voor een gezin met drie kinderen is dit onacceptabel en is het douchen zonder de deuren van de cabine te kunnen sluiten een drama!

Gewenste oplossing

Gamma dient dit binnen 14 dagen op te lossen door:
1. set wieltjes te leveren
2. wanneer dit niet lukt een complete nieuwe douchecabine van vergelijkbare kwaliteit beschikbaar te stellen.

Bericht van Fenne van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gamma in behandeling genomen

Bericht van Emma van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamma

Heeft op 20 maart 2014 om 14:08 geantwoord

Deze klacht is afgesloten omdat de klacht gedateerd is. Indien u daar behoefte aan heeft kunt u contact opnemen met klantenservice@bouwmarktklachten.nl

Afdeling Klantrelaties

Alle klachten die gemeld zijn door ac.brouwers