Klachten over belsimpel.nl

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

Statistieken van belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

96 klachten gemeld
3.4 /10
82 stemmen
82

Tijdslijn

Een iPhone 6s besteld voor mijn zoon. De iPhone kwam binnen, na installatie bleek de KOPTELEFOON aansluiting KAPOT. Deze conclusie trokken we dus 20 minuten na ontvangst van de telefoon. Direct gebeld met Belsimpel. De telefoon moest teruggestuurd worden en zou... Lees meer

Geen enkele afspraak wordt nagekomen

Klacht van op 07 september 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Sinds juni heb ik problemen met mijn mobiel. Uiteindelijk heb ik op 11 augustus de telefoon ter reparatie gestuurd. Keer op keer heb ik gebeld en gemaild met belsimpel over de voortgang. Iedere keer zou ik `binnen 3 werkdagen` worden... Lees meer

Mijn dochter kocht een nieuwe I phone 6. Na 3 dagen stopte deze ermee. Contact opgenomen met bel simpel en telefoon opgestuurd en van bel simpel mail gekregen dat hij was ontvangen en dat we binnen 1 tot 3 dagen... Lees meer

ordernummer 3141268759

Klacht van op 29 augustus 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Met bovenstaande ordernummer ben ik nu al 3 en een halve week verder. Klantenservice belooft terug te bellen, beloofd probleem door te zetten, belooft een goede oplossing. Maar men liegt, bedriegt en houdt me aan t lijntje. Momenteel heb ik... Lees meer

Reparatie Samsung S6

Klacht van op 26 augustus 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

18/7 defect toestel gemeld website vermeld aanmelden via link Dr. Mobil, deze werkt niet, mail gestuurd 19/7 mail moet aanmelden via link Dr. Mobil, gebeld en gevraagd of mijn mail wel gelezen wordt alvorens te antwoorden. 19/7 retour instructie ontvangen naar Belsimpel. 21/7... Lees meer

Verkoop onder valse voorwendselen en slechte tot geen garantie bij Belsimpel.nl De eerste (en enige) ervaring die ik heb gehad met Belsimpel is een zeer slechte t.a.v. de garantie en klachtenafhandeling, 2 maanden na de aankoop van een Samsung Galaxy XCover... Lees meer

Op 29/6/2016 telefoon voor reparatie opgestuurd naar Teleplan. 30/6 telefoon afgeleverd bij Teleplan volgens Track&Trace post. 11/7 telefoon boven water gekomen bij Teleplan, na 11 dagen 'zoek' te zijn geweest. 12/7 Status: 'start onderhoud' 29/7 Nog steeds status 'start onderhoud'. De belofte reparatietijd 5... Lees meer

Afgelopen vrijdag de nieuwe galaxy s7 edge besteld. Maandag was hij er en was ik gelukkig.. Tot ik de doos open maakte en direct een barst op de achterkant ontdekte. Natuurlijk direct belsimpel gebeld met deze mededeling en na overleg... Lees meer

Ik had vorige week eindelijk mijn iPhone SE besteld na lang te hebben gespaard hiervoor. Dag erna kwam hij binnen. Direct klopte er al niets van, er zat geen kabeltje bij voor de oplader. Wel zat er een Engelse adapter... Lees meer