Klacht: Bedankt voor de reactie op onze mail

op 25 september 2009 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Beste Richard,

Bedankt voor de reactie op onze mail / klachten in divers forums.
In de eerste plaats is het natuurlijk een vreemden zaak dat wij als bedrijf onze klachten moeten gaan achterlaten in een forum voor dat wij worden geholpen.
Vandaag hebben wij per mail een bevestiging gekregen van Vodafone voor het veranderen van ons abonnement en de aanschaf van een nieuwe telefoon. Helaas zal de telefoon en de diensten niet geleverd worden voor de uiterste datum die mij is beloofd van 29 september. Ik vind het dus erg vreemd dat de gemakte afspraken eenzijdig worden verander. Veder Klopt de orderbevestiging niet. Aangezien zij nu 3 ½ maand bezig zijn met deze bestelling en uw eigen helpdesk al aangeeft dat wij beter kunnen overstappen naar t-mobiel omdat dit sneller zou zijn zeggen wij het vertrouwen in Vodafone als business partner op en gaan wij dus niet akkoord met de levering van onderstaande producten.

Vodafone

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

I.v.m. opschonen is deze oude klacht afgesloten.
Vodafone Webcare is actief sinds februari 2011.
Als deze klacht nog niet is opgelost kun je een nieuwe klacht aanmaken in klachtENoplossing.nl.

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door van der Sloot
0.0
2009-09-25