Klacht: Barolo wijn

op 12 juni 2013 over Lidl in de categorie Supermarkten

Mijn klacht bestaat uit het feit dat ik bij Lidl in Nijmegen 3 flessen Barolo van 2009 heb gekocht.
Deze wijn was bedoeld voor een zeer speciale gelegenheid. Ik heb hiervoor de prijs van 11,95 euro betaald, dat is gezien Lidl absoluut geen standaard prijs. Na het openen van de eerste fles om te decanteren, kwamen we er al achter dat er zich in de wijn kurk bevond, en na het proeven van deze fles meteen hebben leeggegooid, hij smaakte zo zuur als citroen, na het openen van de tweede fles, wederom hetzelfde. Ik heb des derde fles nu nog hier ongeopend liggen. ik vind het een uitermate kwalijke zaak dat dit voorkomt met een wijn van behoorlijke kwaliteit, en nog erger op een voor mijn vrouw toch belangrijke avond. Compensatie voor deze avond zullen we niet krijgen, maar ik verwacht absoluut compensatie voor de kurkigge kwaliteitswijn van de Lidl, waarbij ik u kan vermelden deze nooit meer bij de Lidl aan te schaffen, of u moet mij kunnen overtuigen van het feit dat dit een eenmalig probleem is geweest.

compensatie voor geleden verlies

Bericht van van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ballingen
0.0
2013-06-12