Klacht: Extra betalen omdat je de auto TE VROEG terugbrengt

op 17 februari 2017 over Avis Budget Group in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Case: We hebben bij Avis Zuid Afrika een auto gehuurd, voor een periode van twee en halve week (23-11 tot 11-12). Na terugkomst bleek € 62,93 extra te zijn afgeschreven.

In reactie op mijn vraag daarover schreef Avis het volgende: Please be advised that the original confirmed collection time of your rental was at 08:00, however the car was only collected at 09:24 and the confirmed return time was at 17:00 on the 11th Dec.2016 and you returned the car earlier at 15:40 thus causing the booked rate of the car to default and you were charged additional. You were also charged for a valet as the car was too dirty for a normal car was to clean.

Dus: we moeten betalen omdat: we de auto TE VROEG inleveren
En omdat de auto te vies zou zijn. Dat laatste betwisten we ook. Na 2,5 week door Zuid Afrika: wildernis, strand, veel km’s is een auto vies. Maar dat is normaal. Schoonmaken bij de prijs inbegrepen. Voor de goede orde: er heeft niets gelekt, geen vlekken in de banken etc . Alleen zand en kruimels.
Maar goed, dat je een auto op een exact tijdstip moet terugbrengen heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

Gewenste Oplossing:

De niet geautoriseerde extra afschrijving terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Avis Budget Group over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door pedro1234