Klacht: parketnummer 15-022141-09

op 16 april 2012 over Arrondisementsparket Haarlem in de categorie Vloerbedekking

1 Ik wacht nu al 3 jaar op een schadevergoeding in deze diefstalzaak van een bij verstek veroordeelde dader.
Het vonnis is tot op heden niet aan hem betekend, dus nog niet definitief. Zijn adres is bekend, maar natuurlijk woont hij niet op dat adres voor een justitiele deurwaarder. Zelf de deuropen doen betekend betalen en/of brommen. Wat doet Justitie actief om het vonnis ten uitvoering te brengen? Hem op de opsporingslijst zetten zet geen zoden aan de dijk. pakkans 25%. De dader heeft een uitkering, dus een adres. Geen adres geen uitkering.
2 Buiten de schadevergoeding voor diefstal heb ik nog een civiele vordering wegens diezelfde diefstal en huurachterstand op deze dader, maar als Justitie al niet in staat is een vonnis aan hem in betekening te brengen hoe kan een door mij in te schakelen deurwaarder mijn vordering ooit aan hem per exploot aanbieden?

Met de betekening en tenuitvoering leggen van het vonnis met de daarbij behorende schadevergoeding en met het aan mijn deurwaarder bekend maken van zijn adres

Alle klachten die gemeld zijn door peter103
5.0