Klacht: Genegeerd door buschauffeur

op 11 januari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik stond met mijn reis compagnon bij de bushalte Harlinger Station om 14:27 (11 januari 2017), toen de bus (lijn 75 naar Franeker) er aan kwam. Wij stapten uit het bushokje en waren goed zichtbaar en het was duidelijk dat we aanstalten maakten om in te stappen. Desondanks reed de bus ons voorbij, terwijl hij wel oogcontact met ons maakte. We hadden geen kans meer om er nog achteraan te gaan, omdat hij snel doorreed en we bij het busstation achterbleven.

Gewenste Oplossing:

Ik zou zeer tevreden zijn als de bus gestopt zou zijn zodra duidelijk werd dat we wilden instappen. Overigens is het bij het station, waar de bus altijd stopt, ongeacht of er iemand bij de halte staat, want dit hebben we al vaak genoeg meegemaakt dat de bus gewoon stopt en dit is voor het eerst dat deze rare gebeurtenis zich voor doet. Tenslotte had de buschauffeur nog het zekere voor het onzekere kunnen nemen om te stoppen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 11 januari 2017 om 14:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wat balen dat jullie hierdoor de bus gemist hebben! Ik maak intern melding van dit voorval, zodat dit intern besproken wordt. Doelstelling van deze melding is om herhaling van dergelijke voorvallen in de toekomst te voorkomen.

Onze excuses voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Ischa Prive