Klacht: Als gezin NIET op 1 sportpas

op 15 januari 2013 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Let op als je kind jonger is als 16 jaar mag hij zij niet sporten op de gezinspas. Ook als je een andere achternaam hebt mag je niet op een gezinspas. (na nog een mail heeft basic fit gereageerd dat als je een verschillende achternaam hebt en een bewijs hebt dat je op 1 adres woont dan kan je op 1 pas sporten jammer dat dit antwoord pas na het 3e mailtje kwam. Mijn dochter mag wel sporten onder begeleiding maar dan moeten we 2 passen hebben nog steeds geen sportpas voor het gezin.

In de voorwaarden staat dat gezinsleden zijn:
Gezinsleden: de echtgeno(o)t(e) of partner van het Lid waarmee het Lid duurzaam samenwoont en/of bij het Lid inwonende kinderen die niet ouder zijn dan 21 jaar (de samen- of inwoning dient op verzoek van Basic-Fit te worden aangetoond door middel van een bewijs inschrijving bij de gemeentelijke basisadministratie).

Dus waarom kunnen wij als gezin niet op 1 sportpas. We wonen op 1 adres en mijn dochter is niet ouder dan 21 jaar.

Als je wel aan kunt tonen dat je op 1 adres woont en dat je dan op 1 pas kunt sporten. Ook mijn dochter van 14.
Want ze maken reclame met sporten voor het gezin en niet de voorwaarde dat je 16 jaar moet zijn.
Na 7 dagen had ik pas antwoord op mijn mail. Na 6 dagen had ik maar weer een mail verzonden toen kreeg ik gelukkig wel na 1 dag bericht maar toen met het antwoord dat wij als gezin met verschillende achternaam niet op 1 pas kunnen sporten.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Basic Fit

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb Basic Fit een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D. van der Ploeg