Alle Klachten

Mijn Klacht: PostNL is voornemens de oranje brievenbus te verplaatsen naar de andere zijde van de dijk Dit is erg ongewenst, om de brievenbus dan te benaderen zal er een drukke dijk moeten worden overgestoken. Ook kunnen er daar geen auto... Lees meer

Niet nakomen van tijdstip bezorging. Vervolgens zeggen dat het vertraagd is maar nog wel vandaag bezorgt wordt. Om daarna de bezorgd dag te veranderen zonder melding hiervan en dat binnen een kwartier. Heb vaker problemen gehad met bezorging van... Lees meer

Dat een keer een pakket niet aankomt, zoals afgesproken, kan gebeuren, maar de laatste maanden is het een gewoonte. Mijn geduld is op en ben het vertrouwen kwijt in Wehkamp, zeer spijtig vroeger was zo'n goede service. Nu wordt het steeds... Lees meer

pakketje niet bezorgd

Klacht van op 20 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou ik een pakketje ontvangen via Postnl. Volgens de link zou de bezorger onderweg zijn. Bezorger is niet geweest tussen 13:15uur en 15:15uur. Ik dus weer kijken via de track en trace code. Staat er We hebben u gemist. Dat klopt niet want ik... Lees meer