Klacht: Medewerkers zijn onervaren en maken veel fouten.

op 10 januari 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer Tom,
na uw voicemail bericht,van vandaag,heb ik getracht u terug te bellen,maar tevergeefs.
Ik heb gebeld,en gesproken met een medewerker (jongeman) vandaag,(d.d. maandag,09-01-2017).
Ik heb nadat ik om u vroeg,nogmaals mijn klacht(en), en/of ongenoegen aangegeven,op verzoek van medewerker.
Naar aanleiding van de vele fouten,gemaakt door medewerkers,heb ik besloten.geen boodschappen,meer te doen,bij dit filiaal.

Hopende,u naar genoegen te hebben ingelicht,
verblijf ik,zeer hoogachtend,

M.Bali.

Gewenste Oplossing:

Niet van toepassing

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Turkiye1