Klacht: Klantervaring

op 09 januari 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Wat een vervelende ervaring vandaag bij Albert Heijn ( Koperwiek Capelle aan den IJssel ). In plaats van een benadering als een gewaardeerde klant werden we als potentiële dieven beschouwd. Tot onze verbazing kregen bij het willen pakken van de handscanner de opmerking om met een medewerker contact op te nemen. Nee we waren niet in de prijzen gevallen of de miljardste klant van Albert Heijn, nee de reden was dat er nog een transactie van rond de zeventig euro zou openstaan. Deze onaangename verrassing werd ons op een wel zeer denigrerende wijze gedaan. Nauwelijks van mijn verbazing en ergernis bekomen werd er een teamleider bijgehaald. Immers we zouden wel eens te maken kunnen hebben met sluwe criminelen. Na nader en grondig onderzoek was de conclusie dat één en ander op een misverstand bleek te berusten. De transactie bleek gelukkig wel te zijn afgerekend. Natuurlijk waar mensen werken worden er fouten gemaakt. Echter de meer dan voorbarige conclusie om ons te benaderen als potentiële boeven was ronduit pijnlijk en zeer beschamend . Nee Albert Heijn jullie hebben mijn winkelervaring en dag goed weten te verzieken. Mijn advies aan U , zorg dat u eerst onderzoek doet voordat Uw personeel verkeerde en voorbarige conclusies trekt. Daarnaast zou het een organisatie als de uwe sieren een klant na een negatieve ervaring als deze excuses aan te bieden en beter nog oprechte excuses. Het spijt mij in ieder geval oprecht dat ik vandaag in één van uw winkels te gast ben geweest.

Oprechte en welgemeende excuses voor het misplaatste gedrag van de medewerkers

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door davilex