Klacht: beperkt assortiment

op 07 januari 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ooit kon je bij AH, van het huismerk en/of de Euroshopper frietjes kopen, die gewoon waren gemaakt van gesneden aardappelen en voorgebakken in zonnebloemolie. Dat blijkt inmiddels een soort specialiteit te zijn geworden, alleen het merk Mc Cain verkoopt nog dergelijke friet, voor het meesterlijke bedrag van 2 euro en nog wat.
Ik begrijp sowieso niet, waarom die samengestelde puree, gespoten in frietvorm, verkocht wordt als friet. Het is in mijn ogen je reinste misleiding. De lijst van troep die is toegevoegd is buitenproportioneel en getuigd van weinig liefde voor het welzijn van klanten. Tevens zijn de vegetarische kroketjes verdwenen. Ik doe mijn boodschappen op de Molenweg in Nijmegen.

Als ik gewoon in mijn buurt-filiaal een zak huismerkfriet kan kopen waar alleen maar voorgebakken aardappels inzit en dat ik een ruimere keus heb in vegetarische snacks.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marie-Louise Fransen