Klacht: A-sociale bejegening middels tassencontrole…

op 11 januari 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Via deze weg moet ik de AH attenderen op de zeer foute manier van bejegenen van de klant middels willekeurige tassencontroles. Ik en nog aardig wat mensen valt het op dat na afrekenen van producten uit het niets wordt gevraagd om de tas OPEN te tonen. Ik kom van mijn werk met een tas in jullie winkel en wat er in die tas zit gaat niemand in jullie winkel ook maar iets aan. Jullie zijn zelfs in overtreding, omdat je dat pas mag vragen als er een verdenking is. Het komt er op neer dat jullie dit aan willekeurige bezoekers vragen en die zijn dus allemaal verdacht in jullie ogen. Lekker goed van vertrouwen dus die mevrouw Meins. Er zou geen mens meer met zelfrespect bij jullie langs moeten komen, want om een 17 jarig meisje achter de kassa zo mensen te laten bejegenen is echt te zot en ze loopt ook nog risico’ s als er wel eens een dief betrapt wordt en rare dingen gaat doen. De meeste winkeliers wensen de mensen gelukkig nieuwjaar, maar bij de Meins in Beijum, mag je je tasje tonen. Iedere normale bezoeker heeft een boodschappentas bij zich, waar moet je de spullen anders in doen? Zet er poortje neer, zoals bij de Lidl en een betaalde beveiliger als er zoveel wordt gestolen in jullie open ruimtes die op moment van rinkelen het recht wel heeft om in te grijpen. Als er niks veranderd gaan we dit melden bij een instantie die opkomt voor de belangen van consumenten en via deze weg wil ik mensen die soortgelijke ervaringen hebben in deze winkel, de gezonde weerstand te ventileren en vervolgens nooit meer mee te werken aan die onzin. Als er iemand iets wil stelen doen ze dat vast ook echt in een zichtbare tas hoor slimmeriken van de AH… Ik noem het wanbeleid en jullie bestelen jezelf door klanten naar de concurrent te beledigen!!! KASSA… en ook nog bedankt want de Lidl, jumbo en de Aldi zijn inderdaad stukken goedkoper en van het verder moeten fietsen worden we sterk en blijkbaar rijk.. Jullie zijn 5 klanten echter armer!

Als ze zelf zorg dragen voor de beveiliging middels detectiepoortjes en een gediplomeerde beveiliger voor als de pieper afgaat etc. Zonder verdenking krijgt niemand het recht om privebezit toe te eigenen, ook niet als dat bij de ingang te lezen is!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 8250Ga197