Klacht: Doorgebrande warmtewisselaar

op 16 april 2012 over agpo ferroli in de categorie CV Ketels

De ketel is ondanks jaarlijks onderhoud beschadigd door een doorgebrande en kromgetrokken warmtewisselaar, kabels doorgebrand, DE ketel is nog geen 5 jaar in gebruik Dit is m.i. ver beneden de te verwachten gebruikstermijn van minimaal 12 jaar

een coulanceoverweging voor de te vernieuwen materialen door de erkend installateur

agpo ferroli

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Ferroli Nederland is recent gestart met het actief signaleren van online meldingen omtrent haar producten. Doordat Klacht.nl al een geruime tijd bestaat staan hier ook erg oude meldingen op die helaas vaak niet meer relevant zijn. Klacht.nl is een platform waar we nu actief op reageren maar is geen officieel klachtenkanaal voor onze installaties. Een aantal meldingen zijn destijds bij Ferroli Nederland rechtstreeks gemeld waardoor deze in behandeling worden genomen. Helaas is uw melding destijds niet bij ons bekend geweest. Wij hopen dat u begrijpt dat we deze melding daarom als opgelost beschouwen. Met vriendelijke groet, Webcare team Ferroli Nederland.

Bericht van van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door agpo ferroli in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat agpo ferroli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door den Horder
2.7
2012-04-16