Klacht: aggregaat

op 18 maart 2013 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

plotseling bleken de aggregaten weg te zijn .bij navraag deze
zijn terug gestuurd namen erg veel plaats in,begrijpelijk de winkel is niet zo groot.maar na enig aandringen en de situatie uitgelegd te hebben werd er toch actie ondernomen,gebeld met ? ja wij hebben er nog maar kunnen pas
na 20 2 leveren ivm balans.stuur het zo snel mogelijk.Nu 14-3
heb voor de 2e maal te horen gekregen het is naar het verkeerde filiaal gestuurd.

Gewenste Oplossing:

gewoon binnen enkele dagen dat aggregaat leveren zodat we op
onze vereniging weer een noodstroom voorziening hebben.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jan swanen
1
4.7
2013-03-18
jan swanen