Klachten over Afterpay

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

81% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 9 van 11 Betalingsdiensten

81%
85 klachten gemeld
0 openstaande klachten
16 klachten in behandeling
69 klachten opgelost
4.0 /10
76 stemmen
76

Tijdslijn

Afterpay heeft mij vandaag 9,50 euro aan administratie in rekening gebracht bij een 1e herinnering per email. Dit is onwettig (zie wik-wet) en dit dient dan ook worden kwijtgescholden. Overigens was het bij boeken niet duidelijk dat de rekeningen per... Lees meer

Onterecht herinneringkosten in rekening gebracht

Klacht van op 20 december 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nooit heb ik een betaallink of herinnering in mijn inbox van Hotmail ontvangen, omdat alle emails van Afterpay in mijn spambox terecht kwamen van Hotmail (standaardinstellingen). Nu krijg ik een eerste brief per post wat meteen een laatste herinnering is... Lees meer

Geen herinneringen ontvangen

Klacht van op 16 december 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Vandaag een laatste herinnering ontvangen van een nog niet betaalde factuur. Mijn man had deze factuur idd abusievelijk nog niet betaald, hij dacht van wel. Herinneringen hebben wij nooit ontvangen. Nu opeens een definitieve herinnering met € 23 aan administratiekosten.... Lees meer

Schandalige medewerkers.

Klacht van op 15 december 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Een tijd geleden heeft mijn partner vanuit haar onderneming een product aangeschaft middels Afterpay. Ansich een prettige dienstverlening. Aangezien wij zelf in een verhuizing zaten hebben wij op dat moment het product laten bezorgen op het adres van familie van mijn... Lees meer