Klachten over Afterpay

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

61% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 7 van 8 Betalingsdiensten

61%
80 klachten gemeld
0 openstaande klachten
31 klachten in behandeling
49 klachten opgelost

Tijdslijn

Geweigerd

Klacht van op 17 maart 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik wou vandaag bij Bax-Shop een bestelling plaatsen die ik via AfterPay zou betalen, alleen wordt die bestelling geweigerd als ik het via AfterPay wil doen. AP-Geweigerd krijg ik te zien op de site van Bax. Graag een oplossing voor dit probleem. Lees meer

geen acceptatie

Klacht van op 08 maart 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Wat een waardeloos bedrijf. Je kunt helemaal niet achteraf betalen, terwijl je geen bkr codering hebt, geen betalingsachterstanden en schulden. Je word eenvoudigweg niet geaccepteerd. Werkelijk niet uit te leggen. Zelfs mijn moeder met een eigen huis kan niet achteraf betalen. Gewoon... Lees meer

incassokosten

Klacht van op 23 februari 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik, heb op 8-02 een mail gehad. Een herinnering, van een bestelling. Zelf contact gehad via de mail, ik heb op deze datum betaald. Is het nu betaald of niet? Ja, mevrouw het is betaald. Dus niet, want krijg een herinnering vandaag met 8.50 incassokosten?? Wat... Lees meer

20 consumenten beoordelen de klachtafhandeling door Afterpay met een gemiddeld cijfer van 4.8