Klacht: Aflevering Ereader

op 05 februari 2013 over Bol.com in de categorie klachtmelden, Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag mijn Ereader ontvangen. Geweldig, gisteravond besteld, en vandaag in de brievenbus. Maar, en nu komt het, de E reader was in een eenvoudinge envelop gestopt en door de brievenbus gepropt. Gelukkig is de ereader niet beschadigd, maar de envelop stelde niet veel voor.

Gewenste Oplossing:

Verpakking in een goede doos ter bescherming van de ereader.

Bol.com

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.

Inmiddels is er contact met u opgenomen. Hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in antwoord op de verstuurde e-mail.
Met vriendelijke groet,
bol.com

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb Bol.com een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door miranda03