Klacht: Afhalen aangetekende zending

op 27 oktober 2013 over Postkantoor in de categorie Post

Vrijdag wilde ik een aangetekende zending afhalen bij Primera , dienst Post.nl. In de aangetekende zending zat mijn nieuwe identiteitskaart die werd verzonden door de Ambassade van België in Den Haag. Deze konden ze pas naar mij opsturen nadat ik mijn oude had opgestuurd.
Dus mij identificeren met een ID kon ik niet. Daarom toonde ik mijn Belgisch rijbewijs , maar deze was blijkbaar niet goed genoeg. Achter mij in de rij kreeg ik te horen dat we nochtans in Europa woonden.
Toen ik zei dat ik dan wel papieren bij de politie zou gaan halen om mij te kunnen identificeren raakte mevrouw aan de balie geïrriteerd. Het enigste wat ik wilde was mijn aangetekende zending ophalen! Op welke manier dan ook, dus ik probeerde gewoon deze via een andere manier te verkrijgen.
Daarna kwam iemand anders mij zeggen dat mijn vriendin moest meekomen om mijn aangetekende zending te krijgen.
Daarop was er iemand in de rij die zei dat zij wel wilde tekenen voor mij. Waarop de eerste vrouw vroeg waarmee deze vrouw zich bemoeide. De mensen in de rij hadden blijkbaar meer begrip voor mijn probleem dan de mensen achter de balie.
Toen heb ik gebeld met de ambassade om mij te helpen. Die hebben dan mijn oude kaart ingescand en van zowel mijn oude als nieuwe kaart de nummers doorgegeven.
Dit mocht ook niet helpen. Ook niet goed genoeg!
Daarna maar mijn vriendin er bij gehaald en toen kreeg ik mijn aangetekende zending wel.
Zoveel moeite moeten doen om iets te kunnen ophalen dat van mij is! Ongelooflijk!!!

Een beetje meer begrip van de mensen achter de balie zou niet meer dan gepast zijn.
Ik weet wel dat die mensen zeggen dat zij zich gewoon aan de regeltjes houden, maar de toon ervan kon voor mij wel anders.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postkantoor

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 5S nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tony 0404