Klacht: onterecht geld afgeschreven

op 17 februari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geen idee wat dit afschrift zou moeten zijn. Ik heb niks met vakantieveilingen (?) te maken gehad.

Tegenrekening/IBAN NL37 ABNA 0423 4308 90
Ten name van STG ADYEN
Omschrijving Fabletics 46818170
Rentedatum 09-02-2017 Verwerkingsdatum 09-02-2017
IncassantID NL48ZZZ342764500000
Kenmerk machtiging 4314761839956480
Transactiereferentie C1714864996509696C
Bedrag: €49,95

Gewenste Oplossing:

Als ik het geld terug gestort krijg ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 17 februari 2017 om 14:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Andringa,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen, terugboekingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Op het afschrift kunt u zien dat wij deze betaling hebben verwerkt voor onze klant Fabletics.

http://www.fabletics.nl/

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door broodje66