Klacht: actie van de telegraaf winterse prijzen

op 25 januari 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten

dit is elke keer zo ook met de nieuwjaarskaarten als de telegraaf met een actie komt doet geen enkele link het en kan je nergens opkomen De Telegraaf denkt dat hij slim is maar hij jaagt wel de klanten zo weg als ze keer op keer valse links hebben.

Gewoon eens een link plaatsen die wel werkt zou al een stuk ergenis schelen

Telegraaf

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Goedendag, Om kans te maken op winterse prijzen kunt u zich opgeven door de tekst, www.winterseprijzen.nl in de url balk (internet adresbalk) te typen. U komt dan op de aanmeldingssite, waar de unieke actiecode ingevoerd kan worden. Via een internet zoekmachine zoals Google, komt u niet direct op de juiste site terecht. Wij adviseren u dus direct het webadres in de internetbalk te typen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088-8248242. Vriendelijke groet, De Telegraaf.

Bericht van van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb Telegraaf een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door f.zeldenrust