Klacht: ABNAMRO

op 17 april 2012 over ABN Amro in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik sta bij de ABNAMRO ook ten onrechte geregistreerd in het incidenten register.
Ik wil hier uit.Nu blijkt dat ik aangehouden ben voor oplichting op schiphol en daardoor mijn vliegtuig heb moeten missen.

Wat blijkt op het politie bureau van Alkmaar op 10-02-2012 dat ik de persoon niet ben.Ik stel jullie ook niet aansprakkelijk want dat is de SNSBank die hebben mijn naam gegeven zonder mij hier over in te lichten.Die zijn dus volledig aansprakkelijk ik ben nog in overleg om daar tegen aangifte te doen.

Nu dit allemaal duidelijk is wil ik de ABNAMRO vragen mij te verwijderen.
Ook zou ik het waarderen als de ABNAMRO mij kan laten weten sinds wanneer ik sta geregistreerd bij EVA door de SNSBANK.

Gewenste Oplossing:

Volledige verwijdering uit het incidenten register van de bank.
Ook geen brief met gedeeltelijk nee helemaal.
Ik wil namelijk in de toekomst een zakelijke rekening openen en nu kan dat niet.

ABN Amro

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de cliënt een privébericht gestuurd, waarin wij uitleg geven.

Bericht van ABN Amro

2 jaren geleden - Geachte heer Zwarenkant, Ik heb uw bericht gelezen en ik begrijp dat dit een erg vervelende situatie voor u is. Na aanleiding van uw bericht hebben wij op 19 en 20 april geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Dit is helaas niet gelukt. U kunt op dit bericht reageren met het tijdstip waarop wij u het beste kunnen bereiken. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

1 jaar geleden - Geachte heer Zwarenkant, Op dit moment is er een brief onderweg met een reactie op uw klacht. Hebt u vragen naar aanleiding van deze brief, dan kunt u telefonisch contact opnemen met de desbetreffende afdeling via 0800-0240712. Vanwege deze afwikkeling van uw klacht, sluiten wij deze op dit forum. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MauritsAms2012
1
5.0
2012-04-17
MauritsAms2012