Klachten over ABN Amro

ABN AMRO is een bank die zowel zakelijke als privé rekeningen aanbiedt. Niet alleen kunt u met uw ABN AMBRO rekening betalen, sparen en geld... Lees meer >

94% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 2 Banken

94%
98 klachten gemeld
0 openstaande klachten
5 klachten in behandeling
93 klachten opgelost
4.0 /10
43 stemmen
43

Tijdslijn

Deblokkeren Visacard

Klacht van op 03 november 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

Wil online op www.icscards.nl/abnamro mijn visakaart deblokkeren. Volgens brief moet ik naar optie 'Card[s] deblokkeren' links op het scherm. Zie deze optie nergens vermeld op mijn scherm en andere opties geeft ook geen deblokkeren aan. Zit ik op de verkeerde... Lees meer

klacht

Klacht van op 28 oktober 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

na een klacht nu nog een klacht. ten eerste er word mij gezegd dat je binnen maximaal 4 weken antwoord krijgt. is niet gebeurd het zijn er nu 6 en vandaag pas ontvangen. Service is zeer slecht jullie gaan hierdoor... Lees meer

klacht

Klacht van op 28 oktober 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

na een klacht nu nog een klacht. ten eerste er word mij gezegd dat je binnen maximaal 4 weken antwoord krijgt. is niet gebeurd het zijn er nu 6 en vandaag pas ontvangen. Service is zeer slecht jullie gaan hierdoor... Lees meer

klacht

Klacht van op 28 oktober 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

na een klacht nu nog een klacht. ten eerste er word mij gezegd dat je binnen maximaal 4 weken antwoord krijgt. is niet gebeurd het zijn er nu 6 en vandaag pas ontvangen. Service is zeer slecht jullie gaan hierdoor... Lees meer

klacht

Klacht van op 28 oktober 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

na een klacht nu nog een klacht. ten eerste er word mij gezegd dat je binnen maximaal 4 weken antwoord krijgt. is niet gebeurd het zijn er nu 6 en vandaag pas ontvangen. Service is zeer slecht jullie gaan hierdoor... Lees meer

Dubbele facturatie

Klacht van op 25 oktober 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

Abn Amro heeft mijn Creditcard aan ICS verkocht, ICS brengt hier ook kosten voor in rekening. ABN gaat vervolgens doodleuk de Creditcard die ze verkocht hebben factureren. Hun klantenservice kan niet lezen. Een rekening opzeggen is niet te doen. Lees meer