Klachten over ABN Amro

ABN AMRO is een bank die zowel zakelijke als privé rekeningen aanbiedt. Niet alleen kunt u met uw ABN AMBRO rekening betalen, sparen en geld... Lees meer >

97% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 4 Banken

97%
229 klachten gemeld
0 openstaande klachten
5 klachten in behandeling
224 klachten opgelost

Tijdslijn

klacht

Klacht van op 28 oktober 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

na een klacht nu nog een klacht. ten eerste er word mij gezegd dat je binnen maximaal 4 weken antwoord krijgt. is niet gebeurd het zijn er nu 6 en vandaag pas ontvangen. Service is zeer slecht jullie gaan hierdoor... Lees meer

klacht

Klacht van op 28 oktober 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

na een klacht nu nog een klacht. ten eerste er word mij gezegd dat je binnen maximaal 4 weken antwoord krijgt. is niet gebeurd het zijn er nu 6 en vandaag pas ontvangen. Service is zeer slecht jullie gaan hierdoor... Lees meer

klacht

Klacht van op 28 oktober 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

na een klacht nu nog een klacht. ten eerste er word mij gezegd dat je binnen maximaal 4 weken antwoord krijgt. is niet gebeurd het zijn er nu 6 en vandaag pas ontvangen. Service is zeer slecht jullie gaan hierdoor... Lees meer

klacht

Klacht van op 28 oktober 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

na een klacht nu nog een klacht. ten eerste er word mij gezegd dat je binnen maximaal 4 weken antwoord krijgt. is niet gebeurd het zijn er nu 6 en vandaag pas ontvangen. Service is zeer slecht jullie gaan hierdoor... Lees meer

Dubbele facturatie

Klacht van op 25 oktober 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

Abn Amro heeft mijn Creditcard aan ICS verkocht, ICS brengt hier ook kosten voor in rekening. ABN gaat vervolgens doodleuk de Creditcard die ze verkocht hebben factureren. Hun klantenservice kan niet lezen. Een rekening opzeggen is niet te doen. Lees meer

aflossing hypotheek

Klacht van op 22 oktober 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

Geacht heer / mevrouw, Op 19 augustus 2014 (abusievelijk gedateerd 6 september 2014) heb ik bij uw afdeling een formele klacht ingediend over de afwikkeling van de aflossing van mijn hypotheek. Laat ik kort en duidelijk: deze klacht is NIET naar... Lees meer

slechte behandeling

Klacht van op 16 oktober 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

Hallo , Vanmorgen ging ik naar de abn-amro omdat het pasje van mijn moeder ineens niet toegankelijk was voor internetbankieren. Aangezien mijn moeder 84 jaar is regel ik haar bankzaken d.m.v haar rekeningen via internetbankieren over te maken. Ik had... Lees meer