Klachten over ABN Amro

ABN AMRO is een bank die zowel zakelijke als privé rekeningen aanbiedt. Niet alleen kunt u met uw ABN AMBRO rekening betalen, sparen en geld... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 4 Banken

98%
227 klachten gemeld
0 openstaande klachten
4 klachten in behandeling
223 klachten opgelost

Tijdslijn

Dubbele facturatie

Klacht van op 25 oktober 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

Abn Amro heeft mijn Creditcard aan ICS verkocht, ICS brengt hier ook kosten voor in rekening. ABN gaat vervolgens doodleuk de Creditcard die ze verkocht hebben factureren. Hun klantenservice kan niet lezen. Een rekening opzeggen is niet te doen. Lees meer

aflossing hypotheek

Klacht van op 22 oktober 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

Geacht heer / mevrouw, Op 19 augustus 2014 (abusievelijk gedateerd 6 september 2014) heb ik bij uw afdeling een formele klacht ingediend over de afwikkeling van de aflossing van mijn hypotheek. Laat ik kort en duidelijk: deze klacht is NIET naar... Lees meer

slechte behandeling

Klacht van op 16 oktober 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

Hallo , Vanmorgen ging ik naar de abn-amro omdat het pasje van mijn moeder ineens niet toegankelijk was voor internetbankieren. Aangezien mijn moeder 84 jaar is regel ik haar bankzaken d.m.v haar rekeningen via internetbankieren over te maken. Ik had... Lees meer

Gedurende periode 06-11-2013 tot 06-08-2014 heeft een derde partij conservatoir beslag laten leggen op mijn betaal- en internetspaarrekeningen. Op 06-08-2014 zijn de bedragen geretourneerd minus 105 euro die is ingehouden op de betaalrekening (kosten beslaglegging).en de gemiste rente op de internetspaarrekening. Op... Lees meer