Klachten over ABN Amro

ABN AMRO is een bank die zowel zakelijke als privé rekeningen aanbiedt. Niet alleen kunt u met uw ABN AMBRO rekening betalen, sparen en geld... Lees meer >

96% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 3 Banken

96%
158 klachten gemeld
0 openstaande klachten
6 klachten in behandeling
152 klachten opgelost

Tijdslijn

Belastingdienst

Klacht van op 16 mei 2015 over ABN Amro in de categorie Banken

De ABN-AMRObank is mijn bank niet, maar ik heb wel naar ze geschreven. Een gezamenlijk rekeninghouder, bij mijn moeder moest ik doen (dat was in 2009 omdat ze zelf geen geld kon opnemen ) dit, op aanbeveling van een... Lees meer

ABN belt telkens niet terug

Klacht van op 12 mei 2015 over ABN Amro in de categorie Banken

Probeer met ABN AMRO deadlines af te spreken. Contact leggen met hun is gewoon onmogelijk. Klachten management lijkt zelfs terug bel verzoeken te negeren. Klachten Management beweerde onafhankelijk te zijn van de bank. Tot op heden met hoe men zich gedraagt... Lees meer