Klacht: 24.50 betalen aan zorgtoeslag.nl

op 25 november 2013 over Zorgtoeslag.nl in de categorie klachtmelden

Ik heb zorgtoeslag aangevraagd op de site zorgtoeslag.nl
daarin werd vermeld dat er 24.50 van mijn rekening zou worden afgeschreven.
Maar mensen van mijn leeftijd hebben ook zorgtoeslag aangevraagd en dat hebben ze gratis aangevraagd.
Door onwetendheid heb ik 24.50 van mijn rekening laten afschrijven, terwijl ik dit ook gratis had kunnen doen.

Het terug boeken van het geld dat is afgeschreven

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het jammer dat u niet tevreden bent over Zorgtoeslag.nl.

Zoals op de homepage van onze website staat vermeld, zijn wij zijn een intermediair op het gebied van het aanvragen van zorgtoeslag. Onze site helpt mensen bij het aanvragen van de zorgtoeslag, door een eenvoudige werkwijze en het achterwege laten van een DigiD-code. Tevens wordt de aanvraag achteraf gecontroleerd op eventuele onjuist ingevulde gegevens. Mochten onze medewerkers vragen hebben over uw aanvraag, nemen zij telefonisch of per e-mail contact met u op.

Aan het einde van het stappenplan dient expliciet akkoord te worden gegaan met de incasso. Op dat moment zit u nog nergens aan vast en kunt u de site gewoon afsluiten. Indien u de aanvraag aan ons bevestigt, wordt er een bevestigingsmail gestuurd naar het opgegeven e-mailadres. Daarin wordt nogmaals melding gemaakt van de incasso en tevens de mogelijkheid om de aanvraag binnen 7 werkdagen kosteloos te annuleren.

Uw aanvraag is op 24 november bij ons binnen gekomen. Dat houdt in dat deze nog niet is verwerkt en ingediend. Ik heb de aanvraag daarom kosteloos voor u geannuleerd.

Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Zorgtoeslag.nl

Bericht van van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zorgtoeslag.nl over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door manny96